Mini-bedevaart Meersel-Dreef

6 augustus 2024

Bent u al eens in het Mariapark van Meersel-Dreef geweest?

Dit Mariapark met Lourdesgrot ligt net over de Belgische grens, vlakbij Hoogstraten. Misschien bent u er nog heel recent geweest, speciaal om er een kaarsje aan te steken bij Maria. Omdat veel parochianen uit onze beide parochies regelmatig naar dit bedevaartsoord afreizen, is het idee ontstaan om samen op mini-bedevaart te gaan naar dit geliefde Maria-oord.

Om 11.00 uur vieren we de eucharistie met ons eigen pastoraal team bij de Lourdesgrot, om 12.30 uur gezellig samen lunchen in ‘De Zevenster’ en om 14.00 uur krijgen we een rondleiding in het Franciscaans belevingscentrum.

Deze kleine bedevaart staat gepland op 6 augustus, van ca. 10.00-16.30 uur. Bij voldoende deelname reizen we met de bus, met 2 opstapplaatsen: bij de Bartholomeuskerk in Zevenbergen en bij de basiliek in Oudenbosch.

De kostprijs bedraagt dan € 32,50. Bij een kleinere deelname reizen we met verschillende auto’s en is de kostprijs € 20,- per persoon. Dit bedrag kan in Meersel-Dreef worden voldaan aan Bas Van Haeren. (Definitieve vertrektijden worden een week van te voren gecommuniceerd.)

Als u graag een kaarsje wilt branden bij de grot of iets extra’s wilt kopen, is het handig geld bij u te hebben. De consumpties buiten de gezamenlijke lunch zijn voor eigen rekening. Dus, ook dat vraagt erom uw portemonnee mee te nemen.

Bent u geïnteresseerd?
Meldt u dan uiterlijk vóór 22 juli aan bij Bas Van Haeren: telefoon 06-23013626 of via de mail: projectmedewerker@bernardusparochie.nl

U kunt ook het aanmeldformulier ingevuld afgeven aan het secretariaat van de eigen kerk.