In gesprek met Marinus van den Berg

25 september 2024

‘Over verbinden en kwijtraken’

In goede en minder goede tijden zitten we vaak aan tafel. Aan tafel kunnen we ons verbonden voelen, kunnen we ons verbinden, maar kunnen we ons ook alleen en verlaten voelen. Tijdens deze avond willen we stilstaan bij de vraag wat verbindingen bevordert en wat verbindingen verstoort. Marinus van den Berg zal daartoe een aanzet geven en met de aanwezigen stilstaan bij ervaringen die we opdoen. We hopen dat te doen in een sfeer van veiligheid en openheid. Ook wie niet wat wil zeggen, maar wel wil komen luisteren is welkom op woensdag 25 september van 19.30 – 21.30 uur. Aansluitend is er de mogelijkheid om na te praten.

Locatie: Cuyperszaal te Oudenbosch (toegang via Pelgrim 2)
Aanmelden via de pelgrim@bernardusparochie.nl of via het secretariaat te Oudenbosch, telefoon 0165-330 502 (op werkdagen tussen 09.30-11.30 uur).

Er is een maximum van 50 deelnemers, dus meldt u tijdig aan. Entree is kosteloos, een vrijwillige bijdrage is altijd welkom.