Gezinsdag aan Zee

29 juni 2024

Op zaterdag 29 juni 2024 organiseert Bisdom Breda de jaarlijkse Gezinsdag aan Zee! Van harte welkom, en dat geldt ook heel bijzonder voor ouders die hun kinderen alleen opvoeden.

Zo vlak voor de start van de zomervakantie komen we samen in de strandkerk van Cadzand-Bad in Zeeuws-Vlaanderen. Op een steenworp afstand van de zee maken we er een fijne dag van waarin we ons als gezinnen verdiepen in ons mooie katholieke geloof.

Kapelaan Luc Simons spreekt voor de volwassenen. Hij vertelt over zijn eigen leven, bekering en roeping en geeft handreikingen voor onze ‘roeping’ als ouders. De kinderen tot en met 18 jaar hebben hun eigen programma aan zee of rondom de strandkerk. We vieren samen de Eucharistie en gedurende de dag is er de mogelijkheid om in stilte te bidden bij het Allerheiligste (Jezus zelf in de hostie) en om het sacrament van Boete en Verzoening te ontvangen.

In de middag gaan we lekker uitwaaien bij de zee en we sluiten of met een barbecue. Kosten voor deze dag: 25 euro per gezin (incl. lunch en barbecue).

Voor meer info en aanmelden: www.bisdombreda.nl