Ontmoetingsmiddag rond Maria

3 oktober 2024 in Zevenbergen

Ook al kan het geloof op een laag pitje staan, Maria blijft toch altijd een bijzondere plaats innemen in het hart van velen. Wie steekt er niet graag een kaarsje bij haar op, ook op vakantie, in een kapel of kerk onderweg. En bidt u daar dan een weesgegroetje bij? Waar komt dat gebed eigenlijk vandaan? Welke plaats heeft Maria in uw leven? Graag wil pastor Petra daar juist in de oktobermaand, die traditie-getrouw aan Maria is toegewijd, verder met u op ingaan. Natuurlijk is er ook weer volop ruimte voor persoonlijke ontmoeting en gesprek.

Deze gezellige middag zal plaats vinden op donderdag 3 oktober 2024 in het Bartholomeushuis, Markt 19a. Inloop vanaf 13.30u; het programma start om 14.00u. Rond 16.00u sluiten we de middag af. Deelname is gratis, een vrije gift is altijd welkom.

Bent u geïnteresseerd? Meldt u dan aan vóór 1 oktober via mevr. Marja van Meel, telefoon 0168-323 218 (maandag en donderdag van 9.00-17.00u; dinsdag van 9.00-13.00u) of via het mailadres coordinator@immanuel-parochie.eu of vul het deelnameformulier in en doe deze in de brievenbus van het Bartholomeushuis. Met het oog op de aanschaf van hapjes en drankjes willen we immers graag weten hoeveel mensen er komen. We gaan er vanuit dat u zelf voor vervoer zorgt. Maar mocht dit problemen opleveren, laat dit dan weten: dan zoeken wij naar een oplossing.

Komt u ook?
Graag tot ziens!